יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

אז איך אפשר לעזור?

אז מה קורה וזה?
סביר להניח שהגעתן לבלוג הזה מדף הפייסוש שלי "פסיכוקיצי" - בטח אתן סקרניות לדעת מה זו ה"שטות" הזאת..
מודה, בהתחלה זה נשמע מצחיק או מוזר. לקח לי שנתיים לגבש את הרעיון ולאזור את האומץ,
לעשות צעד לעבר המטרה שלי: לעשות משהו שאני אוהבת ומתחברת אליו, אפילו יותר מאמנות.
הדבר הזה מורכב מהרבה אפשרויות, אבל אם נסכם במילה אחת, המשמעות שלו היא:
לעשות לך טוב (כמעט) בכל דרך אפשרית.
תפיסת הבסיס שלי היא שכמעט כל אשה צריכה שני דברים בחייה:
1. מגע - לאו דווקא מה שעובר לקוראים בראש, תרגעו...חחח -הכוונה לליטוף, חיבוק וכדומה.
2. תקשורת מילולית - אוזן קשבת, כתף תומכת, עצה חברית, העצמה, וכמובן דיסקרטיות מלאה היא יתרון עצום.
שני הצרכים הללו נשמעים פשוטים ובסיסים, אבל בדרך כלל, לצערנו, לא בהכרח יהיו זמינים לנו כשנצטרך, וגם אם כן, לא שניהם בו זמנית, ובטח לא במינון הנכון, דבר שיוצר רעב רגשי ותסכול.
לאחר שנים שניסיתי לנתח מה באמת חסר לי באופן אישי, הגעתי למסקנה שזה הדבר של אישה צריכה, ואולי אני אהיה זו שתעשה את זה. כך נולד ה"פסיכוקיצי". אחריו נוצרו רעיונות נוספים במוחי הקודח. אותם אציג בהמשך.
מהו פסיכוקיצי, את שואלת?
על כך אענה בפוסט הבא... :)

מצ"ב גרף התפלגות הצרכים של אישה טיפוסית:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אז איך אפשר לעזור?

אז מה קורה וזה? סביר להניח שהגעתן לבלוג הזה מדף הפייסוש שלי "פסיכוקיצי" - בטח אתן סקרניות לדעת מה זו ה"שטות" הזאת.. מ...