יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

אז למה בעצם שנשלם על קיצי?

המשפט הכי שכיח שאני נתקלת בו הוא: "חמודהההה, אני מקבלת קיצי בחינם... 
אז למה שאשלם עליו?"

סוגיה מאוד מעניינת. והנה התשובה:

גם מים את יכולה לקבל בחינם - מהברז. 
אז איך יכול להיות שהחברות הרבות שמספקות מים לא פושטות רגל?
ואיך זה שרבים מאיתנו בוחרים לשלם על מים במסעדה או בית קפה? 
כנראה שאיכות או טעם המים החינמים הנגישים להם אינם לטעמם.
ולמה בעצם שנשלם על קפה בבית קפה? אפשר בחינם בכל מקום. 
גם סרט נוכל לראות בבית עם מלא כיבוד הכי שווה שנארגן מבעוד מועד...
אז איך מצליח אולם הVIP הכל כך יקר בקולנוע להתקיים? 
אם לא בבית, הרי אפשר להכניס כל מה שרוצים, בלי הגבלה, לאולם קולנוע רגיל. 
אז למה אנחנו משלמים?
בגלל האוירה, בגלל שכיף לנו שמפנקים אותנו, שמשרתים אותנו. 
להתרענן ולצאת מהריבוע שבו אנחנו חיים.

אז למה כדאי לך, חובבת הקיצי, לקחת את השירות שאני מציעה?
לעשות לעצמך קיצי, אינך יכולה, לצערך... 
וזה משאיר לך רק את האפשרות למצוא חברה שתעשה לך בדיוק
כמו שאת אוהבת, כמה זמן שאת רוצה, בתנאים המדוייקים שתרצי -למשל: 
מול הטלויזיה / מוזיקת רקע מסויימת / לאור נרות בשתיקה מוחלטת / תוך כדי שיחה שעוסקת אך ורק בך, 
או בנושא שבחרת / טכניקה מיוחדת ועוד.
כשאת עם חברה שסחטת ממנה קיצי, את בעצם בת ערובה שלה. 
היא תדבר על מה שהיא רוצה, היא תפסיק כשימאס לה, היא תעשה לך איך שהיא רוצה, 
היא תראה טלוויזיה אם תרצה, היא תשמיע שירים שבא לה גם אם את לא מתה עליהם 
ואת לא יכולה לצייץ כי את מבועתת מהמחשבה שהיא תפסיק ;) או לחילופין זה יקרה בדיוק כמו שאת רוצה, אם תבטיחי לה את אותו הדבר בחזרה. וזה כבר הופך את הקיצי ללא חינמי.
השאלה מה יותר יקר מבחינתך: 
הכסף שלך, או הזמן וההשקעה שלך. 
לכל דבר יש פיתרון "חינמי" שעולה ביוקר (זמן או מו"מ עם חברים פוטנציאלים לסינג'ור)... 
ולכן רבים מאיתנו בכל זאת בוחרים לשלם על שירותים כמו:
ניקיון הבית, עיסוי, קואוצ'ינג, פדיקור ומניקור, מריחת לק, חפיפה ופן במספרה, אוכל בחוץ, שתיה בחוץ, אריזת הבית, ארגון הבית, צביעת קירות, כביסה וכו'.

הסיבה היחידה שאתן שואלות את השאלה שמופיעה בכותרת הבלוג, היא שקיצי הוא הדבר היחיד שעדיין לא מקובל לשלם עליו. ואולי הגיע הזמן, כי זה משהו שכמעט כולכן רוצות ומנסות להשיג. עד היום התפיסה היתה שנקבל זאת מבני/ות הזוג שלנו, אבל רובנו כבר יודעות שמשם לא תגיע הישועה, וה"חצי השני" שלנו בשלב מסויים מאבד את הסבלנות ותופעה זו רק מגדילה את החסך שלנו והצורך במגע וחום אנושי. 

איך תרגישי נוח לקבל קיצי מאדם זר, את שואלת? (שאלה מצויינת!)
א. אני כבר לא זרה לך כי חפרתי לך בפוסט הזה ובקודמיו, וגם בדף הפייסבוק שלי...
ב. ההנאה שלי היא לגרום לך להרגיש טוב וליהנות. אני עושה את זה באהבה ורצון לתת מענה לצורך או למצוקה שלך.
ג. אם אחרי 20 דקות לא תהיה כימיה מתאימה ותרגישי שלא כיף לך, את יכולה להפסיק אותי ולא תשלמי שקל. זה אומר שאין לך מה להפסיד:)
ד. אם לא תנסי, לא תדעי ;) מכיוון שלפי סעיף ג' אין סיכון, שווה לך לבדוק את הנושא. 
ה. השתכנעת כבר? מחכה לך.
למזלכן, מחר יש לי יומולדת ואני הולכת להכין חבילה עוברת, ניצלתן מהמשך החפירה.
תחשבו על מה שכתבתי פה. כל רעיון חדש נשמע מוזר בהתחלה... בסוף לא תבינו איך יכולתן בלי זה.
שיהיה לכולן שבוע מקסים ומלא באהבה, מגע ואנרגיות טובות (אפשר מחר לאחל לי מזל"ט בפייס + מתנה למתעקשות).
מיכל.



























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אז איך אפשר לעזור?

אז מה קורה וזה? סביר להניח שהגעתן לבלוג הזה מדף הפייסוש שלי "פסיכוקיצי" - בטח אתן סקרניות לדעת מה זו ה"שטות" הזאת.. מ...