יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

שלום לכולן, נעים להכיר...

היוש :)
אני מיכל, ופתחתי את הבלוג הזה כדי שתכירו אותי, ואולי יתמזל מזלי וגם אני אכיר אתכן.
בלוג זה עוסק בשירות שאני מציעה, שאפרט עליו בהמשך.
גם אם אתן לא מעוניינות בשירות עצמו, אני מבטיחה שיהיה לכן כיף לקרוא.
הכל נכתב בהומור, לעיתים קצת בוטה. לא לבעלות נפש עדינה מדי, חחחח.
אז סליחה מראש ומקווה לשעשע אתכן יותר מלהגעיל אתכן.
אז בכמה מילים, אני בת 42 בעוד חודש, אמנית, אוהבת למרוד במוסכמות, לחלום ולתכנן תכנונים גדולים, בשלב הביצוע בדר"כ משתפנת. חיה בשלום עם עצמי ומנסה לשנות את מה שעוצר אותי...
אוהבת מוזיקת עולם, בעיקר קלטית (אירית) עם קולות ענוגים של נשים שנשמעות כמו פיות קסומות.
יש לי פנטזיות בראש לטייל כל הזמן למקומות עם אגמים, מפלים, דשא ירוק עד, שרידי מבצרים, כנסיות, גנים פורחים ועננים עשירים וערפל שמעשירים את השמיים. בקיצור, אירופה..
אירלנד בפרט - שהיא אהבת חיי.
כן, אני קצת חיה בסרט... אבל זה סרט מעולה ואולי תרצו להצטרף ;)
מנגנת בגיטרה (אקורדים) ושרה, מציירת, מכינה כל מיני מוצרים בסובלימציה מהציורים שלי, אוהבת לטייל בחו"ל, ומנסה לגלות מהי מהות החיים.
בינתיים יש דבר אחד שאני יודעת: הנתינה ממלאת אותי, במיוחד לנשים שצריכות את זה.
לשם כך חשבתי על השירות הזה...
סקרנית? 
אפרט בפוסט הבא :)

Image may contain: 1 person

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אז איך אפשר לעזור?

אז מה קורה וזה? סביר להניח שהגעתן לבלוג הזה מדף הפייסוש שלי "פסיכוקיצי" - בטח אתן סקרניות לדעת מה זו ה"שטות" הזאת.. מ...